Morgan Advanced Materials ražo plašu produktu klāstu dzelzceļa transporta un ritošā sastāva elektroiekārtām, proti: oglekļa sukas, strāvas savācēji, kontakti pantogrāfiem, strāvas kolektora kurpes kontaktsliedei un citi piederumi. Pasūtīšanai ir pieejami ne tikai gatavi piedāvājumi, bet tiek pieņemti arī pieteikumi individuālam dizainam un izstrādei atbilstoši klienta specifikācijām. Morgan AT ir viens no vadošajiem daudzu pasaules valstu dzelzceļa sistēmu piegādātājiem.
PANTOGRĀFA TIPA PANTOGRĀFS DZELZCEĻA PĀRVADĀJUMIEM NO MORGAN AT
Kontaktvadītājiem ir pusloka forma un samazināts svars, tiem ir uzlabota reakcijas dinamika un ir ekonomiski izdevīgi uzturēt. Pateicoties īpašajai tehnoloģijai, tiem ir augsts mehāniskās nodilumizturības līmenis un zema pretestība starp oglekļa un metāla nesējiem.
Tiek izmantoti dažādi metalizētu un tīru oglekļa materiālu veidi. Profili no cinkota tērauda ar oglekļa inkrustācijas joslu platumā no 37 līdz 61 mm, standarta izmēri: NB1006, NB1007, NB1007, NB1007S, NB1010, NB1012A, NB1012S, NB1030, NB1040, NB1042, NB1044, NB1050, NB1046. Ragi čūska divu veidu dizains: PH100 un PH200.
OGLEKĻA SUKAS VILCES MOTORIEM NO MORGAN AT
Materiāli DE7, EG116 un ME778 tiek izmantoti visā pasaulē kā uzticami un efektīvi strāvas savācēji dzelzceļam un dzelzceļam. Viņi lieliski tiek galā ar pastāvīgi mainīgo vilces līdzstrāvas sistēmu slodzi, kas ir izturīga pret vibrācijām un termisko triecienu.
MORGAN AT VILCES ELEKTRISKO IERĪČU SUKU TURĒTĀJI
Dzelzceļa vajadzībām ir pieejams plašs suku turētāju klāsts. Bloķēšanas sistēmas konstrukcijā ir ietvertas pulksteņa atsperes, kas rada pastāvīgu spiedienu un nodrošina uzticamu stiprinājumu visā dzīves ciklā.
Izmantotais materiāls ir vara sakausējums, izturīgs un stabils visā deklarētajā temperatūras diapazonā, ir pieejami divpusēji, pretēji montāžas tapas, modeļi ar augstu temperatūru un citas modifikācijas.
PAŠREIZĒJĀ SLIEŽU KURPE KONTAKTLĪNIJĀM NO MORGAN AT
Kurpju izmantošana ar ogļu materiāliem strāvas noņemšanai no kontakta sliedēm atrisina konstrukciju nodiluma problēmas, samazina nodilumu un dzirksteļošanu, kā arī tai piemīt dabiska pašeļļošanās un pretapledojuma īpašības.
Veids | Apraksts | Strāva (A / cm 2 ) | Statiskā strāva (A / cm 2 ) | Pretestība (µΩm) | Blīvums (g / cm 3 ) | Stiprums (MN / m 2 ) | Krasta cietība |
CY3TA | ogles, bez svina | 10 | 5 | 38 | 1.7 | 30 | 85 |
CY280 | ogļu grafīts, bez svina | 10 | 5 | 38 | 1.6 | 35 | 75 |
MY7A | metalizēts CY3TA, kas nodrošina lielāku izturību un zemu pretestību | 12 | 7 | 10 | 2.4 | 75 | 90 |
MY7A2 | metalizēts CY280, lai nodrošinātu lielāku izturību un zemu pretestību | 12 | 7 | 5 | 2.5 | 70 | 75 |
MY258A2 | modificēts MY7A2, uzlabota izturība un izturība, bez svina | 12 | 7 | <2 | 2.7 | 75 | 85 |
MY258P | metalizēts, ar ļoti mazu pretestību, bez svina | 12 | 7 | <1 | 3.2 | 85 | 80 |
MY131 | metalizētas ogles ar samazinātu svaru bez svina | 12 | 7 | 8 | 2.2 | 80 | 105 |
MY256 | metalizēta, uzlabota aizsardzība, piemērota pazemes darbiem | 12 | 7 | 6 | 2.5 | 70 | 90 |
ZEMĒJUMA BLOKI
SMĒRVIELAS RITEŅU ATLOKU EĻĻOŠANAI NO MORGAN AT
Materiālu nodiluma problēmu sliedes un riteņa saskarnē var samazināt, izmantojot eļļošanas sistēmu. Eļļošanas līdzekļa dizains ir piemērota izmēra kārtridžs un montāžas vienība. Darba tehnoloģija ir samazināta līdz optimāli vieglai apkopei, kas sastāv tikai no pārbaudes, eļļas maiņas un vienkāršas noregulēšanas. Eļļošanas sistēma ir izturīga pret vibrācijas faktoriem un koroziju.